NYHETER

• Leirskolen fra 2025: Se dette oppslaget

• I uke 31 2019 arrangerte vi Friluftsskole for
    barn fra 9 - 13 år ved Bergstjern i Hedalen.
    Det var fem dager der flotte naturopplevelser og læring sto i sentrum.
    Se: dette oppslaget på hedalen.no for info om uka:

• Sommerleir Camp Vassfaret 2018. Se her:

• I uke 31 2017 arrangerte vi sommerleir på Bjørke i Vassfaret for et håndballag. Det var fire dager med høy aktivitet og masse moro.

• Primitiv matlaging ute
    Overnatting i lavvo
    Natursti
    Fjelltur.
    Fortellinger og sagn fra Vassfaret
    Vassfaret under krigen
    Kanopadling
    Bading
    Samarbeidsoppgaver
    Førstehjelp

• Det ble dessverre ikke noe av jubileumsturen vår 2017. I stedet samlet vi ansatte og gode leirskolevenner for kaffe og kake.
    Elisabeth fra Brennabu framførte en hilsen fra Leirskoleforeningen til tidligere og nåværende eiere:
    Utdrag:... I tillegg til leirskolearbeidet i Hedalen har Grete vært engasjert i Norsk Leirskoleforening i en årrekke, og bidratt til at leirskoleordningen nasjonalt har fått det omfang og gode omdømme som tilbudet har i dag. Framover vil Vassfaret drives videre i samme ånd av nye gode krefter. Det setter Norsk Leirskoleforening stor pris på, som alle leirskoleelevene vil gjøre det i årene som kommer.

• Nye eiere 1.2 2017. Se her:
  • Leirskolenytt:Link til leirskole.no: Her finner du litt om hva som rører seg i leirskolenorge